header2

Politikalarımız

MALİ YÖNETİM POLİTİKASI

Borsamız; gelirlerini, kanun ve yönetmelikler çerçevesinde, mali yönetim kurallarına uygun olarak, üyelerine en yüksek faydayı sağlayacak şekilde yönetmeyi ve mali yönetimde şeffaflığı ilke edinmiştir.

Bu ilke doğrultusunda;

  • Ekonomik gelişmeleri takip ederek en güvenli ve etkin yatırım araçlarını kullanır.

  • Gelirlerin uygun şekilde kullanımı için yetkin personeli ile gerekli planlamaları yapar ve uygular.

  • Planlama ve uygulama sonuçlarını düzenli raporlarla takip eder.

  • Rapor sonuçları ve ekonomik gelişmeleri değerlendirerek iyileştirme faaliyetlerini belirler.

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI

ÖDEMİŞ TİCARET BORSASI; sürekli gelişme ve üyeye üstün hizmet hedeflerini destekleyecek şekilde;

  • Değerlerimizi paylaşan, doğru işgücünü kurumumuza kazandırmayı,

  • Bilgi seviyesi ve deneyimi ile örnek gösterilen, faaliyet alanında uzmanlaşmış çalışanlar yetiştirilmesine destek olmayı,

  • Çalışanlarımızı ödüllendirirken, iş büyüklüğü, işe katkı, bilgi/beceri ve yetkinlikler ile performanslarını dikkate alan, günün koşullarına uyum sağlayan, adil ve tutarlı bir ücretlendirme sistemi uygulamayı,

  • Sürekli ve yüksek performans kültürünün kurumda yerleşmesini sağlamayı,

  • Kurum çalışanlarının uygun pozisyonda görev almalarını sağlayacak araçları oluşturmak ve geliştirmeyi,

  • Kurumun konumunu güçlendirmek amacıyla değişime ve gereksinimlere hızla adapte olabilecek bir organizasyonel yapıyı sürekli geliştirmeyi,

İnsan Kaynakları Yönetiminin temel prensibi olarak benimsemiştir.

İLETİŞİM POLİTİKASI

Borsamız; paydaşlarıyla işbirliğinin artırılması, üyelerinin ihtiyaç ve taleplerinin karar alıcılarla paylaşılması ve kamuoyu bilincinin artırılmasına yönelik olarak doğru zamanda doğru iletişim araçlarını kullanmayı ilke edinmiştir.

Bu ilke doğrultusunda;

  • Yerel, bölgesel ve ulusal basınla işbirliği yapar.

  • Toplantılar, anketler, öneri ve şikayet sistemi gibi kanallarla üye ve ilçe ihtiyaçlarını tespit eder.

  • Karar alıcılarla oluşturduğu güçlü ilişkiler ile üyelerin ve ilçenin ihtiyaçlarının giderilmesinde öncü rol oynar.

  • Global iletişim araçlarını en etkin şekilde kullanmak için teknolojik gelişmeleri takip eder ve uygular.

BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKASI

Kurumumuzun güvenilirliğini ve temsil ettiği makamın imajını korumak, temel ve destekleyici iş faaliyetlerinin en az kesinti ile devam etmesini sağlamak amacıyla, bilişim hizmetlerinin gerçekleştirilmesinde kullanılan tüm fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarının bilgi güvenliğini sağlamak hedefimizdir.

Borsamız; bu hedef doğrultusunda;

  • Bilgi gizliliği, bütünlüğü ve ulaşılabilirliğine ilişkin güven ortamını yaratmak,

  • Paydaşlarımızın hızlı, kaliteli ve doğru bilgiye ulaşmalarını sağlamak için bilgi ve iletişim teknolojilerini en verimli şekilde kullanmak,

  • Oluşabilecek risklere karşı önlem almak,

  • Güncel gelişmeleri sürekli takip ederek gerekli altyapıyı oluşturmak,

için gerekli faaliyetleri planlar ve uygular.

PAYDAŞ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

Tüm faaliyetlerinin merkezinde Ödemiş ve Paydaşları olan borsamız; paydaşlarının öneri, talep ve şikayetlerinin çözümlenmesini de bir öncelik olarak belirlemiştir. Bu kapsamda;

  • Paydaş öneri, talep ve şikayetlerini; açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve paydaş odaklı bir şekilde çözmeyi taahhüt ederiz.

  • Paydaş öneri, talep ve şikayetlerini; daima kaliteli hizmet sunma anlayışımızla ele alırız

  • Paydaşlarımızdan şikayet aldığımız durumda her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız

  • Çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.

  • Şikayet Yönetimi Süreci yasa ve mevzuata dayalı şartlara, paydaş beklentilerine uyar, çalışanların bildirimlerini dikkate alarak ilerleriz.

  • Şikayet Yönetimi Süreci ve kullanılan sistemleri; gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için, düzenli olarak gözden geçirir, etkinlikleri raporlar ve sürekli iyileştiririz.

Okunma 3854 defa

TÜRKÇETÜRKÇE|ENGLISHENGLISH


tobblogo

ETKİNLİK TAKVİMİ

« Nisan 2019 »
Pzt Sal Çrş Per Cum Cmt Paz
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

iso9001

BiZE ULAŞIN

Saraçoğlu Caddesi Atasoy İşhanı No: 3/210   Ödemiş / İZMİR

Telefon: +90 232 545 13 78
Faks: +90 232 545 24 38

JoomShaper