KALİTE POLİTİKASI
-
2020-2024 yıllarını kapsayan Stratejik Plan Amaç ve hedeflerinin gerçekleştirilmesi için gerekli faaliyetleri yürütmek,
-
Üyelerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak,
-
Stratejik Plan Amaç ve hedeflerimizin, misyon ve vizyonumuzun tüm çalışanlarımız ve paydaşlarımız tarafından bilinmesini ve sahiplenilmesini sağlamak,
-
Yasa, yönetmelik, ulusal ve uluslararası standartlar doğrultusunda hizmetlerimizi gerçekleştirmek,
-
Paydaş memnuniyetini ve hizmet kalitemizi en yüksek seviyeye ulaştıracak teknolojileri kullanarak hizmet sunmak,
-
Stratejik Plan ve Süreçlerimizin performans ölçümünü sağlıklı veriler, doğru metot ve sistemlerle ölçerek günün şartları doğrultusunda sürekli olarak iyileştirmek,
-
Paydaşlarımızın tüm faaliyet ve hizmetlerimize yeni fikirlerle destek olmalarını teşvik ederek paydaşların beklentileri doğrultusunda yaratıcı ve yenilikçi hizmetler sunmak,
-
Paydaşların istek ve gereksinimlerine odaklı, memnuniyeti beklentilerin üzerinde tutan yönetim yaklaşımı sergilemek,
-
Tüm paydaşlarla faydalı ilişkiler kurarak ilçemizin ve paydaşlarımızın sürekli gelişimine katkıda bulunmak,
-
Paydaş şikayetlerinin çözümü ile ilgili olarak etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunmak,
amacıyla çalışmalarını yürütmeyi ve gerekli kaynakları sağlamayı taahhüt eder.
MALİ YÖNETİM POLİTİKASI
Borsamız; gelirlerini, kanun ve yönetmelikler çerçevesinde, mali yönetim kurallarına uygun olarak, üyelerine en yüksek faydayı sağlayacak şekilde yönetmeyi ve mali yönetimde şeffaflığı ilke edinmiştir.
Bu ilke doğrultusunda, 2020-2024 yılı Stratejik Plan amaç ve hedeflerine ulaşmak için;
-
Ekonomik gelişmeleri takip ederek en güvenli ve etkin yatırım araçlarını kullanır.
-
Gelirlerin uygun şekilde kullanımı için yetkin personeli ile gerekli planlamaları yapar ve uygular.
-
Planlama ve uygulama sonuçlarını düzenli raporlarla takip eder.
-
Rapor sonuçları ve ekonomik gelişmeleri değerlendirerek iyileştirme faaliyetlerini belirler.
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI
ÖDEMİŞ TİCARET BORSASI; 2020-2024 yılı Stratejik Plan amaç ve hedeflerine ulaşmayı, sürekli gelişme ve üyeye üstün hizmet hedeflerini destekleyecek şekilde;
-
Değerlerimizi paylaşan, doğru işgücünü kurumumuza kazandırmayı,
-
Bilgi seviyesi ve deneyimi ile örnek gösterilen, faaliyet alanında uzmanlaşmış çalışanlar yetiştirilmesine destek olmayı,
-
Çalışanlarımıza, iş büyüklüğü, işe katkı, bilgi/beceri ve yetkinlikler ile performanslarını dikkate alan, günün koşullarına uyum sağlayan, adil ve tutarlı bir ücretlendirme sistemi uygulamayı,
-
Sürekli ve yüksek performans kültürünün kurumda yerleşmesini sağlamayı,
-
Çalışan öneri ve taleplerini sürekli gelişime bir araç olarak kullanmayı,
-
Kurumun konumunu güçlendirmek amacıyla değişime ve gereksinimlere hızla adapte olabilecek bir organizasyonel yapıyı sürekli geliştirmeyi,
İnsan Kaynakları Yönetiminin temel prensibi olarak benimsemiştir.
İLETİŞİM POLİTİKASI
Borsamız; 2020-2024 yılı Stratejik Plan amaç ve hedeflerine ulaşmak, paydaşlarıyla işbirliğini artırmak, üyelerinin ihtiyaç ve taleplerini karar alıcılarla paylaşmak ve kamuoyu bilincinin artırmak amacıyla doğru zamanda doğru iletişim araçlarını kullanmayı ilke edinmiştir.
Bu ilke doğrultusunda;
-
Yerel, bölgesel ve ulusal basınla işbirliği yapar.
-
Toplantılar, anketler, öneri ve şikayet sistemi gibi kanallarla üye ve ilçe ihtiyaçlarını tespit eder.
-
Karar alıcılarla oluşturduğu güçlü ilişkiler ile üyelerin ve ilçenin ihtiyaçlarının giderilmesinde öncü rol oynar.
-
Global iletişim araçlarını en etkin şekilde kullanmak için teknolojik gelişmeleri takip eder ve uygular.
BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKASI
Kurumumuzun güvenilirliğini ve temsil ettiği makamın imajını korumak, 2020-2024 yılı Stratejik Plan Amaç ve Hedefleri ile temel ve destekleyici iş faaliyetlerinin en az kesinti ile devam etmesini sağlamak amacıyla, bilişim hizmetlerinin gerçekleştirilmesinde kullanılan tüm fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarının bilgi güvenliğini sağlamak hedefimizdir.
Borsamız; bu hedef doğrultusunda;
-
Bilgi gizliliği, bütünlüğü ve ulaşılabilirliğine ilişkin güven ortamını yaratmak,
-
Paydaşlarımızın hızlı, kaliteli ve doğru bilgiye ulaşmalarını sağlamak için bilgi ve iletişim teknolojilerini en verimli şekilde kullanmak,
-
Oluşabilecek risklere karşı önlem almak,
-
Güncel gelişmeleri sürekli takip ederek gerekli altyapıyı oluşturmak, güncellemek ve sürekliliğini sağlamak,
için gerekli faaliyetleri planlar ve uygular.
PAYDAŞ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
Tüm faaliyetlerinin merkezinde Ödemiş ve Paydaşları olan borsamız; paydaşlarının öneri, talep ve şikayetlerinin çözümlenmesini de bir öncelik olarak belirlemiştir. Bu kapsamda;
-
Paydaş öneri, talep ve şikayetlerini; açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve paydaş odaklı bir şekilde çözmeyi taahhüt ederiz.
-
Paydaş öneri, talep ve şikayetlerini; daima kaliteli hizmet sunma anlayışımızla ele alırız.
-
Paydaşlarımızdan şikayet aldığımız durumda her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.
-
Çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.
-
Şikayet Yönetimi Süreci yasa ve mevzuata dayalı şartlara, paydaş beklentilerine uyar, çalışanların bildirimlerini dikkate alarak ilerleriz.
Şikayet Yönetimi Süreci ve kullanılan sistemleri; 2020-2024 yılı Stratejik Plan Amaç ve hedeflerinin gerçekleştirilmesi, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için, düzenli olarak gözden geçirir, etkinlikleri raporlar ve sürekli iyileştiririz.